نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

نقش-بازاريابي-در-ايجادنقش-بازاریابی-در-ایجاد-تقاضاي-بهينه-براي-خدمات-بانكي-و-روشهاي-كاربردي-آنتحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن در حجم 156 صفحه در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست عناوین زیر:

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

۱ـ۱ـ تعریف مسأله. ۳

۲ـ۱ـ اهمیت موضوع تحقیق.. ۷

۳ـ۱ـ فرضیه ها ۹

۴ـ۱ـ روش تحقیق.. ۱۰

۵ـ۱ـ حد در موانعت تحقیق، اشکالات و محدودیتها ۱۰

۶ـ۱ـ تعریف اصطلاحات و واژه های خاص در تمام مسأله  ۱۱

۷ـ۱ـ خلاصه ای از اهم گزارش…. ۱۴

فصل دوم: بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی

۱ـ۲ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران  ۱۷

۲ـ۲ـ مشکل اصلی: «محصول» ۲۸

۳ـ۲ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی… ۳۲

۴ـ۲ـ ویژگی های خدمات و خدمات بانکی… ۳۷

۱ـ۴ـ۲ـ ناملموس بودن.. ۳۹

۲ـ۴ـ۲ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف هم زمان  ۴۲

۳ـ۴ـ۲ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات…. ۴۴

۴ـ۴ـ۲ـ بی ثباتی کیفیت خدمات…. ۴۵

۵ـ۴ـ۲ـ مسئولیت امانتداری… ۴۷

۶ـ۴ـ۲ـ جریان دو طرفه اطلاعات…. ۴۸

فصل سوم:مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری

۱ـ۳ـ ضرورت مشتری گرایی… ۵۰

۲ـ۳ـ مفهوم استراتژی مشتری گرایی… ۵۱

۳ـ۳ـ انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها ۵۳

۴-۳ استراتژیهای مهم در جهت مشتری گرایی… ۵۷

۱-۴-۳- ایجاد فرهنگ مشتری گرایی… ۵۷

۲ـ۴ـ۳ـ توانمند سازی منابع انسانی… ۵۸

فصل چهارم: کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل



کلمات کلیدی: تقاضای بهینه نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

مطالب مرتبط

نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل2)

ارتباط ورزش با افسردگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سودهای غیر منتظره و ترازنامه متورم (فصل دوم)

ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم نگرش های ناکارآمد (فصل دوم پایان نامه)

طرح توجیهی و کارافرینی احداث سالن استخر ، سونا و جکوزی سر پوشیده

دانلود مقاله ارزیابی کیفیت اجراي سازه هاي عمومی با اسکلت بتنی در شهر تهران از دیدگاه جزئیات لرزه اي

ادبیات و پیشینه تحقیق نظریه های سبکهای اسنادی (فصل دوم پایان نامه)

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس شرکت تولیدی نرم افزار های کامپیوتری

بررسی و تدوین استراتژی جذب سرمایه در شهر بندرعباس با استفاده از تحلیل SWOT