نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

نقش-بازاريابي-در-ايجادنقش-بازاریابی-در-ایجاد-تقاضاي-بهينه-براي-خدمات-بانكي-و-روشهاي-كاربردي-آنتحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن در حجم 156 صفحه در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست عناوین زیر:

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

۱ـ۱ـ تعریف مسأله. ۳

۲ـ۱ـ اهمیت موضوع تحقیق.. ۷

۳ـ۱ـ فرضیه ها ۹

۴ـ۱ـ روش تحقیق.. ۱۰

۵ـ۱ـ حد در موانعت تحقیق، اشکالات و محدودیتها ۱۰

۶ـ۱ـ تعریف اصطلاحات و واژه های خاص در تمام مسأله  ۱۱

۷ـ۱ـ خلاصه ای از اهم گزارش…. ۱۴

فصل دوم: بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی

۱ـ۲ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران  ۱۷

۲ـ۲ـ مشکل اصلی: «محصول» ۲۸

۳ـ۲ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی… ۳۲

۴ـ۲ـ ویژگی های خدمات و خدمات بانکی… ۳۷

۱ـ۴ـ۲ـ ناملموس بودن.. ۳۹

۲ـ۴ـ۲ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف هم زمان  ۴۲

۳ـ۴ـ۲ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات…. ۴۴

۴ـ۴ـ۲ـ بی ثباتی کیفیت خدمات…. ۴۵

۵ـ۴ـ۲ـ مسئولیت امانتداری… ۴۷

۶ـ۴ـ۲ـ جریان دو طرفه اطلاعات…. ۴۸

فصل سوم:مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری

۱ـ۳ـ ضرورت مشتری گرایی… ۵۰

۲ـ۳ـ مفهوم استراتژی مشتری گرایی… ۵۱

۳ـ۳ـ انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها ۵۳

۴-۳ استراتژیهای مهم در جهت مشتری گرایی… ۵۷

۱-۴-۳- ایجاد فرهنگ مشتری گرایی… ۵۷

۲ـ۴ـ۳ـ توانمند سازی منابع انسانی… ۵۸

فصل چهارم: کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل



کلمات کلیدی: تقاضای بهینه نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

مطالب مرتبط

نقش بازاريابي در ايجادنقش بازاریابی در ایجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن


دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش موفقیت شغلی (فصل دوم روانشناسی)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی (فصل2)

مبانی نظری پیشینه تحقیق تاثیر کنترلهای داخلی بر اثربخشی برنامه حسابرسی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی (فصل دوم)

مقاله بررسی سازوکارهای مدیریت آموزشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم سود و بازده سود و تقسیم سود(فصل 2)

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های خلاقیت

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرحواره های ناسازگار اولیه و اختلال شخصیت در فرد

رساله طراحی مرکز تربیت مربی

کارآموزی جوشکاری در شرکت ساختمان سازی