تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی

تحقیق-بررسی-رابطه-اتوماسیون-اداری-با-رضایت-مشتریان-سازمان-تامین-اجتماعی

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی ،
در قالب Word و 104 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================

تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده
امروزه اجرای اتوماسیون اداری مزایای بسیاری را برای سازمان ها از جمله مشتریان شان فراهم نموده است. سرعت، دقت، ایمنی و ... از این مزایای اند. هدف تحقیق حاضر بررسی اثر اتوماسیون اداری بر رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان است. روش تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل تمامی مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان است که از این بین تعداد 270 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.  در این تحقیق از روش همبستگی پیرسون بمنظور بررسی فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج تحقیق نشان از رابطه معنادار مثبت بین خدمات اتوماسیون و رضایت کلی مشتری و ابعاد آن داشت. نتایج بدست آمده نشان دادند که بین خدمات اتوماسیون (در سطح اطمینان 99% ) و رضایت کلی مشتری رابطه مثبت و معنادار به میزان 0.628 وجود دارد. همچنین بین راحتی (در سطح اطمینان 99% ) و رضایت کلی مشتری (r=0.439)، مدیریت صف و رضایت کلی مشتری (r=0.501)، شخصی سازی و رضایت کلی مشتری (r=0.414)، و پاسخگویی و رضایت کلی مشتری (r=0.510)، ایمنی و رضایت کلی مشتری (r=0.354)،  رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.

مقدمه
پیشرفت توسعه، تغییر و تحول و سرعت از نشانه های جهان امروزی می باشد این پیشرفت ، توسعه ، تغییر و تحول در اصول مدیریت و بازاریابی نیز راه یافته است امروزه بسیاری از مفاهیم تئوری ها و کلاً ادبیات مدیریت بر محور مشتری بازنگری و بازنویسی شده اند (عیاری، 1384 ،11).
امروزه تکنولوژی اطلاعات به ما کمک می کند دیوارهایی را که وظایف، محل‌های جغرافیایی و سطوح مدیریتی را از هم جدا می کنند فرو بریزیم و به ما اجازه می دهد شبکه جدیدی از روابط را بین اعضای سازمان و برون سازمان به وجود آوریم.
تکنولوژی اطلاعات که اتوماسیون اداری نیز بخشی از آن است به مجموعه‌ای از سخت افزارها و نرم افزارهای مبتنی بر کامپیوتر گفته می شود که در ذخیره، انتقال، تبدیل داده ها به اطلاعات با معنی به کار می روند.
اتوماسیون اداری از دیدگاه خرد و کلان تاثیراتی را به ارمغان آورده است که اهم آنها عبارتند از :
الف : حذف کاغذ بازی و پیچیدگی امور به منظور افزایش کارایی در سازمان.
ب : رهایی از بحران‌های اقتصادی و کاهش بهره‌وری در سازمانهای عمومی.
ج : تغییرات ساختاری به منظور افزایش بهره وری و بهینه سازی نظام اجرایی.
د : استفاده از هرم اطلاعات (رهنورد 1381 ؛ 74).
صاحبنظران معتقدند که یکی از راه‌های افزایش اثر بخشی سازمان بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن تأمین نیازها و انتظارات مشتریان است. دمینگ یکی از پیشگامان نهضت TQM کیفیت  را با رضایت مشتری یکی می‌داند. بنابراین با افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان بالا می رود و بدین طریق اثر بخشی سازمان ارتقاء می‌یابد و هدف از اجرای اتوماسیون اداری هم افزایش اثر بخشی سازمان است. البته اثر بخشی سازمان دارای شاخص هایی است که عبارتند از عملکرد مالی، رضایت مشتری، رضایت کارکنان و سازندگان (مک لوید، ترجمه: جمشیدیان 1378 ؛ 473) تکنولوژی اطلاعات در حال حاضر ماهیت و روش های اداری را در سازمان ها دگرگون ساخته است. چنین تغییر و تحولاتی امروزه تحت عنوان اتوماسیون اداری شناخته می شود.
مفهوم اتوماسیون اداری بر این مسئله دلالت دارد که سازمان اداری و در نتیجه ساختار سازمانی را می توان با استفاده از تکنولوژی های موجود و با توجه به اهداف و وظایف مربوط به آن و نیز تواناییهای نیروی انسانی مورد نیاز آن مورد بازنگری قرار داد (رهنورد 1381؛ 74).
طرح جامع اتوماسیون اداری سازمان تامین اجتماعی بر اساس تجربیات گذشته و امکانات فنی موجود و روند تکنولوژی و نگرش به طرحهای مکانیزاسیون تامین اجتماعی سایر کشورها ، پی ریزی گردید و جهت اجرا به واحدهای سازمان ابلاغ شد. این طرح در برگیرنده مولفه هایی است که به صورت شکل 1-1 می باشد.
از این رو، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر طرح فوق بر رضایت مشتریان در سازمان تامین اجتماعی به منظور بررسی صحت طرح و نمایان نمودن خطاهای سیستم خواهد بود.


فهرست مطالب تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر میباشد:
چکیده:    1
فصل اول: کلیات تحقیق    2
1-1) مقدمه    3
1-2) بيان مسأله :    5
1-3) اهمیت تحقیق    7
1-4) اهداف تحقيق :    8
1-5) چهارچوب نظری تحقیق:    8
1-6) فرضيه‌ها :    9
1-7) تعریف مفهومی  و عملیاتی متغیرها (روش اندازه گیری متغیرها):    10
1-8) قلمرو تحقیق:    12
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق    13
2-1 اتوماسیون اداری    14
2-1-1 مزایا و معایب اتوماسیون اداری    15
2-1-2 ارگونومی در مکانیزاسسیون اداری    17
2-1-3 بکار گیری تکنولوژی در اتوماسیون اداری    18
2-1-4 مجموعه نرم فزار های اتوماسیون    19
2-1-5 اداره مجازی ( Virtual   office )    19
2-1-6 نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری    21
2-1-6-1 سیستم اطلاعاتی اتوماسیون اداری ( OAS )    21
2-1-6-2 سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی  ( ECS )    21
2-1-6-3 سیستمهای اطلاعاتی عملیاتی  ( TPS )    21
2-1-6-4 سیستمهای اطلاعاتی مدیریت ( MIS )    22
2-1-6-5 سیستمهای مطالعاتی کمک به تصمیم گیری ( DSS )    22
2-1-6-6 سیستمهای اطلاعاتی جامع و یکپارچه (ES )    22
2-1-7 سیستمهای اطلاعاتی اتوماسیون اداری ( OAS )    23
2-1-7-1 جدول انواع کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری    25
2-1-8 نکات برجسته درباره اتوماسیون  و بهسازی روشهای کار    26
2-1-9 بهبود كار و اتوماسيون    29
2-2) رضایت مندی مشتری :    32
2-2-1) تعریف رضایت مشتری :    34
2-2-2) روش های جذب مشتری:    36
2-2-3) مراحل ارائه خدمات مطلوب برای جذب مشتری :    37
2-2-4) اندازه گیری رضایت مشتری :    41
2-2-5) شاخص های رضایت مشتری:    42
2-2-5-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي ( SCSB):    42
2-2-5-2  شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI):    44
2-2-5-3.  شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI)    46
2-2-5-4  سایر شاخص های ملی رضایت مشتری:    47
2-3) پیشینه تحقیق    50
فصل سوم: روش تحقیق    54
3-1)  مقدمه    55
3-2) روش تحقیق:    55
3-3) روش و ابزار  گردآوری اطلاعات :    56
3-4) جامعه آماری، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری:    57
3-4-1) جامعه آماری :    57
3-4-2) نمونه و روش نمونه گیری :    57
3-5) پایایی متغیرهای پرسشنامه:    59
3-6) روایی پرسشنامه:    59
3-7) روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات :    60
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها    61
4-1) مقدمه    62
4-2) آمار توصیفی    62
4-2-1) تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی مشتریان    63
4-2-2) تحلیل توصیفی متغیرهای تحقیق:    69
4-3) بررسی فرضیه های تحقیق:    72
4-3-1) بررسی فرضیه اصلی:    73
4-3-2) بررسی فرضه های فرعی تحقیق:    73
4-3-3) سنجش رضایت مشتریان از ابعاد کیفیت خدمات:    77
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات    80
5-1)مقدمه:    81
5-2) خلاصه نتایج آمار توصیفی:    81
5-3) خلاصه نتایج فرضیه‌های تحقیق:    82
5-4) بحث و نتیجه گیری    83
5-5) پیشنهادات کاربردی    84
5-6) پیشنهادات بمنظور تحقیقات آتی:    85
5-7) محدودیت های تحقیق:    85
منابع و مآخذ    87
پیوست ها    91



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی تحقیق مزایا و معایب اتوماسیون اداری پروژه نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری پروژه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان پایان نامه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با

مطالب مرتبط

تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی


دانلود مقاله جایگاه عمل آوری و کاربرد جلبک های دریایی در ایران

ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام های مالیاتی (فصل 2 حسابداری)

مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید سیم و کابل فشار قوی

بررسی رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان ادارات شهرستان شیراز

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای آموزشی (فصل 2)

پکیج آموزش کامل کسب درآمد در تلگرام

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی

هزينه يابي كيفيت در پروژه ها