ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری

ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-و-تاثیر-آن-بر-آموزش-و-سطح-یادگیری

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری (فصل دوم پایان نامه)
در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

فناوری اطلاعات
فناوری عبارت است از کاربرد نظام دار مفاهیم علوم رفتاری و علوم دیگر برای حل مشکلات. اصطلاحاتی که در این تعریف  باید شناخته شوند عبارتند از:
1- 'کاربرد نظام دار' بدان معناست که همه اجزاء در اجزاء دیگر تأثیرگذارند و اجزاء دیگر موجود در محیط نیز آنها را تحت تأثیر قرار می دهند.
2-کلمه ' کاربردی' به معنای تبدیل و به اجرا درآوردن دانش های دیگر برای حل مشکل از طریق به کارگیری راهبردها و فنون طراحی است؛ بنابراین راهبردها و ( نقشه ی اجرای عمل ) فنون (وسایل عملی یا تثبیت شده برای انجام دادن کار) از واحدهای اصلی فناوری به شمار می روند؛ به عبارت دیگر، راهبردهای انتخاب شده برای حل مشکل با نقشه اجرای عمل یکسان است، در حالی که روش هاوت دابیر به کاراندازی راهبردها با فنون برابر است. در تأیید تعریف ارائه شده، نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد:
الف) فناوری مستقل از ارزش خاص است؛ استفاده صحیح یاناصحیح از آن به نظام ارزشی افرادی که آن را به کار می گیرند بستگی دارد.
ب) کاربرد راه حلهای فنی برای حل مشکل گاه ممکن است مشکلات دیگری را به وجود آورد که از مشکل اصلی جدی تر است.
ج) کاربرد فناوری باید پس از تعیین برتری نتایج مطلوب بر نتایج نامطلوب انتخاب شود (ذوقن، 1383).

فناوری اطلاعات و ارتباطات
فاوا که عبارت است از گردآوری، سازمان دهی، ذخیره سازی و بازتاب اطلاعات در قالب صوت و متن های نوشتاریو عددی که با استفاده از ابزارهای رایانه ای و به کارگیری سیستم های مخابراتی محقق می شود. فاوا مشخصه های فراوانی دارد که از میان آنها می توان فعالیت گسترده اطلاعاتی و ارتباطی، ارتباط شبکه ای سهل و آسان در میان استفاده کنندگان را به عنوان مشخصه های اصلی آن برد (جاریانی، 1382).


قسمتی از پیشینه تحقیق:
اورنگی وحج فروش (1383) در پژوهشی  با عنوان (بررسی نتایج کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دبیرستان های شهر تهران ،به مقایسه میزان استفاده دبیران و دانش آموزان از فاوا طی سالهای 81 و 82 پرداخته و به نتایج زیر دست یاقته اند :
اخوتی (1377) عنوان میکند که 7/20 درصد از اعضای هیئت علمی از اینترنت اسفاده میکنند و بیشتر استفاده کنندگان سابقه کاری کمتر از 5 سال دارند.


فهرست مطالب به شرح زیر میباشد:
فناوری اطلاعات
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات
تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران
تاریخچه رایانه
حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات
کامپیوتر
کامپیوتر چگونه می تواند به یادگیری افراد کمک می کند؟
ویدئو
تلویزیون
مزایای استفاده از تلویزیون در آموزش
اینترنت
گسترش شگفت انگیز اینترنت و آینده آن
بهره گیری گسترده از اینترنت
دسترسی به کتابخانه ها و مراکز علمی و آموزشی از طریق اینترنت
رادیو
گوش دادن به عنوان یک مهارت
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری
فاوا و کیفیت آموزشی
فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
اهمیت و ضرورت فناوری اطلاعات در نظام آموزشی کشور
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بر کارکردهای نظام آموزش و پرورش
جایگاه فناوری اطلاعات در آموزش
فناوری آموزشی
ویژگی های فناوری آموزشی
کاربرد فناوری در تعلیم و تربیت
کارکردهای فناوری های آموزشی در یادگیری
کارکرد آموزشی
کارکرد اکتشافی
کارکرد ابزاری
کارکرد ارتباطی
فواید فناوری آموزشی در آموزش و یادگیری
تاریخچه پیدایش و تحول فناوری آموزشی
1-آمادگی از جهت فنی برای بکارگیری فناوری و کسب اطلاعات مورد نیاز
2- استفاده از فنون فاوا در شرایط و موقعیت های حساس و مبتنی بر نیازهای برنامه درسی
3- تولید کننده اطلاعات
4- طراحی یادگیری های گروهی و مشارکتی؛ متخصصان سبک های یادگیری و توجه به تفاوت های فردی
5- تسهیل گر و راهنما
6- تلفیق کننده متون و برنامه درسی با فاوا و اصلاح کننده آن از این طریق
7- یاد گیرنده و پژوهشگر
8- ایجاد کننده انگیزه در دانش آموزان
9- ارائه دهنده موضوعات اخلاقی، قانونی و انسانی در زمینه استفاده از رایانه و فناوری
10- نظارت و رهبری آموزش
11- ارزشیابی و بازنگری در برنامه و مواد و مطالب درسی با توجه به نتایج ارزیابی
12- هماهنگ کننده بکارگیری فناوی اطلاعات و ارتباطات
ایجاد انگیزه در دبیران نسبت به کاربرد فاوا
انعطاف پذیری فرصت های رشد و توسعه حرفه ای
ویژگی های آموزشی دبیران امروز
دانش آموزان و فاوا
فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش های جدید دبیر و دانش آموز
چالش های دبیران در کاربرد فاوا
پیشینه پژوهشی
داخل کشور :
منابع :
الف منابع فارسی :
منابع انگلیسی :



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری مبانی نطری فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری فصل دوم نظریه های فن

مطالب مرتبط

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات و تاثیر آن بر آموزش و سطح یادگیری


قواعد برنامه نویسی اسمبلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و مدیریت سود (فصل دوم پایان نامه)

دانلود مقاله بررسی معماری همساز با اقلیم شهر گنبد کاووس با استفاده از شاخص گیونی

پایان نامه بررسی طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز

مبانی نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظریه های درگیری شغلی کارکنان (فصل 2)

طرح کارافرینی احداث کارخانه نساجی تولید حوله

مبانی نظری و پیشینه پژوهش استراتژی رقابتی و ساختار سازمانی (فصل2)

دانلود پرسشنامه سازمان نو آورانه

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تدریس و یادگیری با رایانه و روابط کاربر (فصل دوم)