طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی)

مطلب مورد نظری که هم اکنون مشاهد می کنید با عنوان طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی) می باشد که پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی)

طرح-توجیهی-و-کارآفرینی-راه-اندازی-دفتر-تبلیغاتی-(-چاپ-تراکت-های-تبلیغاتی-تیزرهای-تبلیغاتی)دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی در33 صفحه قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

خلاصه ای از متن:

تبلیغات

خلاصه طرح
در این طرح به بررسی
راه اندازی دفتر تبلیغاتی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

مقدمه :
در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در انتخاب سرمایه گذار دخالت دارند، استقبال و اطمینان مؤسسات مالی برای تأمین سرمایه و حمایت بخش دولتی را به دنبال خواهد داشت. وجود تعداد زیاد واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی و خدمات لزوم معرفی تولیدات و خدمات آن ها را فراهم ساخته است.دامنه وسیع پراکندگی فرهنگی کشور و لزوم یکسازی فرهنگ مصرف وجود چنین واحدهایی را امکان پذیر می سازد.
رشد بسیار سریع بافت های روستایی در قالب فضاهای شهری این تلاش را می طلبد که بارهای فرهنگی عموم همراه با سرعت رشد فضاهای شهری و صنعتی رشد و توسعه متعالی پیدا کند.

دلایل انتخاب طرح :
توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که دفتر تبلیغاتی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های تبلیغاتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

میزان مفید بودن طرح برای جامعه :
این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :
مجلات:
‌آگهی‌های ‌مجله‌ای ‌می‌‌توانند ‌بسیار ‌گران ‌تمام ‌شوند. ‌دنبال ‌مجلاتی ‌بگردید ‌كه ‌عمدتاً ‌صنعت ‌مورد ‌نظر ‌شما ‌را ‌پوشش ‌می‌‌دهند، ‌چنین ‌مجلاتی ‌در ‌واقع ‌بر ‌روی ‌مشتریان ‌و ‌بازار ‌مورد ‌نیاز ‌شما ‌تمركز ‌دارند. ‌در ‌چنین ‌مواردی ‌هم ‌می‌‌توانید ‌آگهی ‌بدهید ‌و ‌هم ‌بتوانید ‌به ‌جای ‌آگهی ‌از ‌یك ‌مقاله ‌كوتاه ‌استفاده ‌كنید.
خبرنامه:
 ‌خبرنامه‌ها ‌برای ‌انتقال ‌ماهیت ‌سازمان ‌و ‌خدمات ‌آن ‌ابزارهای ‌بسیار ‌مؤثری ‌هستند. ‌اگر ‌از ‌خبرنامه‌ ‌می‌‌خواهید ‌استفاده ‌كنید ‌ابتدا ‌با ‌یك ‌مشاور ‌در ‌مورد ‌طرح ‌اولیه ‌و ‌لی‌آوت ‌آن ‌مشورت ‌كنید. ‌امروزه ‌این ‌امكان ‌وجود ‌دارد ‌كه ‌با ‌استفاده ‌از ‌نشر ‌رومیزی ‌كارهای ‌جذابی ‌در ‌این ‌زمینه ‌ارایه ‌كنید ‌و ‌كار ‌هم ‌ارزان ‌تمام ‌شود.

نتایج حاصله از اجرای طرح :
با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از محل دفتر تبلیغاتی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پربازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از سوددهی مورد قبولی برخوردار باشد .

فهرست مطالب پروژه کارآفرینی تاسیس شرکت تبلیغاتی یا دفتر تبلیغاتی به صورت زیر می باشد :
فصل اول : کلیات طرح کارآفرینی
مقدمه
دلایل انتخاب طرح تاسیس دفتر تبلیغاتی
میزان مفید بودن تاسیس دفتر تبلیغاتی برای جامعه
تایخچه و سابقه طرح
مجوز های قانونی برای دفتر تبلیغاتی
فصل دوم : روش انجام کار
گزارشی مختصر بازدید از دفتر تبلیغاتی
جنبه های ابتکاری و خلاقیت به کار رفته برای این دفتر تبلیغاتی
روش های بازریابی و تبلیغات جهت جذب مشتریان
فصل سوم : امور مالی طرح
سرمایه گذاری ثابت طرح
تاسیسات و تجهیزات
ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای دفتر تبلیغاتی
هزین های ثابت طرح
تجهیزات اداری و کارگاهی
حقوق و دستمزد پرسنل دفتر تبلیغاتی
هزینه سوخت و انرژی
فصل چهارم : جمع بندی ، نتیجه گیری و پیشنهادات
نتایج حاصله از اجرای طرح

مناسب برای :
- اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
- ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
- گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
- ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
- مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی


چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و آماده پرينت بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.
جهت دریافت طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی) لطفا ابتدا آن را خریداری نمایید

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: طرح توجیهی دفتر تبلیغاتی طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی رایگان طرح کارآفرینی دفتر تبلیغاتی طرح توجیهی کانون تبلیغاتی طرح توجیهی شرکت تبلیغاتی طرح تاسیس شرکت تبلیغاتی طرح توجیهی شرکت تبلیغات بیلبوردی

مطالب مرتبط

طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی دفتر تبلیغاتی ( چاپ تراکت های تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی)


مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های مدیریت(فصل دوم روانشناسی)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقش فناوری در آموزش و یادگیری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتیاد(فصل دوم پایان نامه)

دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پژوهشکده پلیمر

فصل دوم مبانی نظری و ادبیات تحقیق تعاریف حاکمیت شرکتی (فصل دوم پایان نامه)

تحقیق بررسی مقدار هگزانال در چیپس به عنوان شاخصی از اکسیداسیون لیپیدیک

پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و انعطاف پذیری مالی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی(فصل دوم پایان نامه)

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه ها و نظریه های سلامت روانی (فصل 2)